Tuesday 25 June 2013

anggur or apple

assalamualaikum guys

semoga selamat dimana korang berada
saya sedang berasa bosan tidak terkira
so disini mahu mengkhabar berita

korang kat mana?
rindu semua...
kebelakangan ini (haha...sungguh bm) aku asyik terkenang memori lama...
rindu pulak nak buat itu, teringin nak buat ni, bla bla bla
seriously miss korang sesangat.

rindu nak makan makanan dm (maybe coz its free? hehe)
rindu nak pergi outing sesama even just pergi petronas
rindu nak diajar oleh mentor garang (take note cik salimi...just kidding )
and conclusionnya, rindu nak bersama korang lagi

korang,
aku rasa aku dah berubah
and perubahan yang aku rasa tak baik i guest
oh please pray for me to be strong
strong enough to face it all
ok,stop it here
hope to hear from you all

sorry just a-random-boring-stuff
glad to hear from you soon

p/s: korang yang tengah bercuti tu, anggur ke apple?

3 comments:

Anonymous said...

epal tu pe? - FT

Anonymous said...

apple merah yg tggi di atas pokok,bukan snang nk petik.hahaha..:P

tirah~

Anonymous said...

anggur sdp